eCentral

Dostawa i płatność

Dostawa

  1. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w formularzu Zamówienia - w ostatnim kroku umożliwiającym Kupującemu dokonanie wyboru „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia przez Kupującego. Koszty dostawy ponosi Kupujący.

  2. Opłata za dostawę jest wskazana na dokumencie sprzedaży jako oddzielna pozycja.

  3. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich na adres wskazany w formularzu Zamówienia. Możliwy jest również osobisty odbiór Towaru w SDH „Central” przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 2/1 w Białymstoku oraz za pośrednictwem paczkomatów InPost. Decyzję o tym, za pośrednictwem której firmy zostanie zrealizowana dostawa, lub o osobistym odbiorze Towaru w SDH „Central”, podejmuje Klient zaznaczając właściwe pole w formularzu Zamówienia. Wskazany przez Kupującego adres dostawy Towaru jest miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę.

  4. Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie na terenie Polski.

  5. Czas realizacji Zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, jednak nie później niż zapisano w Kodeksie cywilnym.

  6. Czas realizacji Zamówienia biegnie:

    - w przypadku wyboru opcji płatności przy odbiorze - od chwili kliknięcia przez Klienta w link potwierdzający złożenie Zamówienia,

    - w przypadku wyboru opcji płatności przelewem - od chwili zaksięgowania przelewu tradycyjnego lub autoryzacji płatności przez system PayLane.

    - Czas realizacji Zamówienia biegnie wyłącznie w dni robocze.

  7. Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień internetowych powyżej 199,00 zł.

 

 

 

Sposoby i terminy płatności za Towar

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności w formie Przedpłaty:

    - przelew tradycyjny na rachunek bankowy:

    Powszechna Spółdzielnia Spożywców „Społem” w Białymstoku

    Rynek Kościuszki 15

    15-950 Białystok

    Bank Gospodarstwa Krajowego

    Nr konta: 02 1130 1059 0017 3199 0420 0001

    W tytule przelewu prosimy wpisać numer Zamówienia.

    - szybkie przelewy elektroniczne online na rachunek Sprzedawcy (formularz płatności zostaje wypełniony automatycznie, a Klient może potwierdzić płatność poprzez logowanie w swoim banku),

    - system płatności mobilnych BLIK,

    - karty płatnicze: VISA, Mastercard, Maestro.

  2. Kupujący dokonuje wyboru spośród wyżej wymienionych sposobów płatności poprzez zaznaczenie właściwego pola w formularzu Zamówienia.

  3. Gdy płatność za Towar nie zostanie dokonana w terminie 3 dni roboczych od dnia Zamówienia, Zamówienie złożone przez Klienta zostaje anulowane.

  4. Płatności elektroniczne, płatności kartą oraz systemem BLIK prowadzi wyspecjalizowana instytucja płatnicza : PayLane Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-280), przy ul. C. K. Norwida 4, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000227278,
    NIP 586-214-10-89, REGON 220010531, o kapitale zakładowym wynoszącym 3.201.000 zł.