Dostawa
-
Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane w formularzu Zamówienia - w ostatnim kroku umożliwiającym Kupującemu dokonanie wyboru „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie Zamówienia przez Kupującego. Koszty dostawy ponosi Kupujący.
-
Opłata za dostawę jest wskazana na dokumencie sprzedaży jako oddzielna pozycja.
-
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich na adres wskazany w formularzu Zamówienia. Możliwy jest również osobisty odbiór Towaru w SDH „Central” przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 2/1 w Białymstoku oraz za pośrednictwem paczkomatów InPost. Decyzję o tym, za pośrednictwem której firmy zostanie zrealizowana dostawa, lub o osobistym odbiorze Towaru w SDH „Central”, podejmuje Klient zaznaczając właściwe pole w formularzu Zamówienia. Wskazany przez Kupującego adres dostawy Towaru jest miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę.
-
Sprzedawca dostarcza Towary wyłącznie na terenie Polski.
-
Czas realizacji Zamówienia wynosi do 5 dni roboczych, jednak nie później niż zapisano w Kodeksie cywilnym.
-
Czas realizacji Zamówienia biegnie:
- w przypadku wyboru opcji płatności przy odbiorze - od chwili kliknięcia przez Klienta w link potwierdzający złożenie Zamówienia,
- w przypadku wyboru opcji płatności przelewem - od chwili zaksięgowania przelewu tradycyjnego lub autoryzacji płatności przez system Przelewy 24.
- Czas realizacji Zamówienia biegnie wyłącznie w dni robocze.
-
Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień internetowych powyżej 199,00 zł.
Sposoby i terminy płatności za Towar
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności w formie Przedpłaty:
- przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
Powszechna Spółdzielnia Spożywców „Społem” w Białymstoku
Rynek Kościuszki 15
15-950 Białystok
Bank Gospodarstwa Krajowego
Nr konta: 02 1130 1059 0017 3199 0420 0001
W tytule przelewu prosimy wpisać numer Zamówienia.
- szybkie przelewy elektroniczne online na rachunek Sprzedawcy (formularz płatności zostaje wypełniony automatycznie, a Klient może potwierdzić płatność poprzez logowanie w swoim banku),
- system płatności mobilnych BLIK,
- karty płatnicze: VISA, Mastercard, Maestro.
-
Kupujący dokonuje wyboru spośród wyżej wymienionych sposobów płatności poprzez zaznaczenie właściwego pola w formularzu Zamówienia.
-
Gdy płatność za Towar nie zostanie dokonana w terminie 3 dni roboczych od dnia Zamówienia, Zamówienie złożone przez Klienta zostaje anulowane.
-
Płatności elektroniczne, płatności kartą oraz systemem BLIK prowadzi wyspecjalizowana instytucja płatnicza : PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul.Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Mistao i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP7792369887, REGON 301345068.